Badminton (Súmrak)

BADMINTON

Niekedy v upravovanom procese pri zostavovaní knihy, musia nastať nejaké obete. Niektoré pasáže sú vystrihnuté pretože spomaľovali akciu, iné sú odobraté aby sa skrátila dĺžka, niektoré sú vystrihnuté aby sa zjednodušila zápletka.

Táto scéna vola vystrihnutá z kapitoly 11, “Komplikácie“. Hnevalo ma že ju vystrihli, ale nemohla som sa do toho vložiť, tak som to nechala tak. Keď už bolo neskoro vrátiť to späť, konečne som si uvedomila čo ma najviac trápilo. Aj napriek tomu že som niekoľkokrát spomínala Bellinu neohrabanosť na telocviku, ku podivu som ju nikdy neukázala v akcii. Toto sa stalo vtedy, keď sa Edward „pozeral“, a tak je správny moment ukázať tú nešikovnosť.
...Stephenie Meyerová...

Bezmyšlienkovito som došla do telocvične, chvejúca sa. Smerovala som k šatni, zmenila som sa skoro ako do stavu tranzu, len matne som vnímala, že tu boli aj ďalší ľudia, ktorí stáli okolo. Realita sa naplno neohlásila, pokiaľ som nedostala do ruky raketu. Pálka nebola ťažká, ale aj tak sa v mojich rukách zdala nebezpečná. Videla som, že ma niekoľko deciek v miestnosti kradmo pozorovalo. Tréner Clapp nám prikázal utvoriť dve družstva.
Milosrdne, nejaký pozostatok Mikeovej rytierskosti stále pretrval; prišiel a postavil sa vedľa mňa.
"Chceš byť sa mnou v tíme?" spýtal sa veselo.
"Díky, Mike - nemusíš to robiť, to snáď vieš." Uškrnula som sa.
"Nerob si starosti, budem sa od teba držať bokom." uškrnul sa. Niekedy bolo tak ľahké mať rada Mika.
Neobišlo sa to bez problémov. Snažila som sa držať si od Mika odstup tak, že mohol držať set v hre, ale tréner Clapp prišiel a prikázal mu, aby zostal na svojej strane kurtu, tak aby som sa mohla tiež zapojiť. Zostal a díval sa, aby tým presadil svoje slová.
S povzdychom som kráčala do centrálneho miesta na ihrisku, raketu som držala zvisle, stále opatrne.
Dievča v druhom tíme sa zlomyseľne uškrnula, keď servírovala loptičku - musela som ju zraniť behom sekcie venovanej basketbalu - práve ho hodila vysokým oblúkom niekoľko stôp nad sieťou, priamo ku mne. Neobratne som sa vymrštila dopredu, snažila som sa môj rozmach smerovať k malému gumovému votrelcovi, ale zabudla som vziať do úvahy sieť. Moja pálka sa odrazila späť od siete s prekvapujúcou silou, vystrelila preč z mojej ruky, a odrazila sa od môjho čela, predtým než tresla Mika do ramena, keď sa ponáhľal dopredu, aby zachránil set, ktorý som úplne minula.
Tréner Clapp zakašlal, alebo potlačoval smiech.
"Prepáčte, Newton," zamumlal, a odchádzal preč, takže som sa mohla vrátiť do predchádzajúceho, menej riskantného rozmiestnenia.
"Si v poriadku?" spytoval sa Mike, masíroval si rameno, práve keď som si šúchala čelo.
"Hej, a ty?" spýtala som sa pokorne, vzala som si späť svoju zbraň.
"Myslím, že to zvládnem." točil rukou dookola, uisťoval sa, že má stále úplny rozsah pohybov.
"Ja len zostanem tam vzadu." Šla som do zadného rohu ihriska, a raketu som držala opatrne za chrbtom.

0 komentárov:

Zverejnenie komentára