Silvester a Nový rok u Cullenovcov


Silvestr a Nový rok u Cullenových



Předmluva

"Tak zase o rok starší, jako kdyby to na nás bylo poznat.."


twilight


Silvestr a Nový rok



Ranní přípravy na večerní ohňostroj a oslavu probíhaly v plném proudu. Alice se do toho opřela jako na mou svatbu s Edwardem. Tentokrát jsem ovšem byla ráda, že při hlavní večerní akci nebudu středem pozornosti jen já jako na svatbě. Rosalie s Emmettem se kolem poledne vrátily z nákupu petard a bouchaček na ohňostroj, který vypukne přesně o půlnoci. Emmett se v takových věcech přímo vyžíval. Když jsem ještě trávila Silvestr s Reneé a Philem, odpoledne jsem se zabavovaly mazáním chlebíčků a jednohubek. Jelikož jsem poslední dobou měla jiné choutky, rozhodly jsme se, že si půjdeme odpoledne zalovit pár losů. Alice s Jasperem se postaraly o celou výzdobu, takže já s Edwardem jsme jen ležely u něj v pokoji. "Bello, lásko tohle bude tvůj první Silvestr v upířím stylu." zašklebil se na mě a políbil mě na krk. "Moc se neškleb lásko." vyplázla jsem na něj jazyk, on se okamžitě chopil příležitosti mé slabosti a začal mě líbat. Cítila jsem jak po mě touží, jenže jak potom Carlisleovi a Esme vysvětlovat tu rozbitou postel nebo něco jiného. "No tak Edwarde zadrž." odhodlala jsem se ho zastavit, když mi svlékal halenku. "Copak lásko, nechceš?"*** smutně se zeptal. "Ale blázínku, to víš, že chci, jen ne tady, jak bychom to potom vysvětlily?" usmála jsem se a políbila ho na čelo. "Asi máš pravdu, ne určitě máš pravdu." oplatil mi polibek. Dál jsem jen tak nehybně ležely v jeho posteli a objímaly se. Kolem poledne nám ovšem tuhle překrásnou chvilku narušil Emmett, Edward uslyšel jeho myšlenky. "Přemýšlí o tom, jak to bude super, když nás načape při sexu." usmál se na mě. "To má ale smůlu." v tom okamžiku Emmett zaklepal, nečekal ani na "Dále." a vtrhl dovnitř "Ha!" vskočil do místnosti. "Smůla Emmette." vyplázl na něj Edward jazyk. "Fajn no, jen sem vám přišel říct, že ostatní už chtějí jít lovit, tak jestli jdete s námi." šibalsky se usmál. Na lovu byla celkem sranda. Emmett dělal srandovní tanec s mrtvým losem. Musela jsem se smát, ostatně jako všichni ostatní, dokonale jsme si vyplašily další stádo. "Pro dnešek toho asi necháme." oznámil ve smíchu Carlisle. Bylo už něco málo po osmé a byla dokonalá tma. Emmett spokojený se svým žertíkem kráčel ruku v ruce s Rosalií, byly dokonalý pár. Jako Alice a Jasper a já s Edwardem. Cestou domu jsme se loudaly, abychom dlouho nečekaly do půlnoci. Doma jsme se jako dokonalá rodina dívaly na televizní estrády v duchu Silvestra. Všichni jsme se dobře bavily. "Škoda jen, že se nemůžeme opít." zasmál se Emmett "A už si někdy zkusil nalít losa litry a litry alkoholu a pak ho vysát?" mrknul na něj Jasper. Všichni se začaly smát. Takhle jsme se bavily až do půl dvanácté, to šli Emmett, Jasper, Carlisle a Edward připravit ohňostroj. Rosalie mě nikdy neměla moc v lásce, takže jsem se bavila jen s Alicí. Zavzpomínaly jsme spolu na Emmettův taneček v lese. "Ženský, už je čas.!" zabouchal Jasper na okno. Vyšli jsme ven a postavily se na verandu. Edward se za mě postavil a objal mě v pase. Pusinkoval mi temeno hlavy. "Takže dětska, za chvíli to propukne, Emmette je čas donést šampaňské." usmál se Jasper na Emmetta a ten rychle odběhl, Jasper mezitím doběhl pro sklenice. "Co to má znamenat?" zeptal se užasle Carlisle. "Uvidíte, uvidíte." odpověděl Jasper. Emmett se mezitím vrátil a v rukou nesl losa. "Proboha hoši, co to je?" káral je Carlisle. "Klid to je naše šampaňské." Pousmál se Emmett. Jasper k němu přiběhl i s podnosem sklenic. Probodl losa u srdce a začala vytékat krev. Jasper všem nalil do sklenic a rychle je mezi nás roznesl. "Tak tedy, Šťastný nový rok." pozvedl sklenici a všichni si začaly přiťukávat. "Rychle dokavaď je teplá." nevěděla jsem přesně kdo to řekl, zajímala jsem se krví a Edwardem, který měl už dávno vypito a opět mě líbal. Emmett mezitím spustil ohňostroj. Bylo jasné, že byl vidět až do Forks. Ovšem já neměla dovoleno sledovat. Edward si mě odtáhl stranou kde mě zuřivě líbal. Začala jsem se mu poddávat až do doby kdy nás vyrušil Jasper. "Mládeži, jděte si někam na zahradu." smál se. Edward se jen pousmál, vzal si mě do náruče a běžel a běžel až doběhl na naší louku. Tady pokračoval v líbání a svlékání. Opětovala jsem mu jeho polibky a roztrhala mu košili. Nevadilo to on naoplátku roztrhal tu mou. "Miluji tě." položil mě do trávy a něžně se se mnou miloval.. Náš Nový rok byl překrásný.

0 komentárov:

Zverejnenie komentára