Bellina Premena

Upír
Tělo jako v ohni,jako kdybych stála uprostřed plamene.Přesto je má kůže pořád více ledová...Bolest kterou cítím se nedá k ničemu přirovnat.Chci být sama,ale kolem mě stojí pět postav.Jedna nebesky krásná,jako anděl.Znám ji.Ten krásný sametový hlas,když promluví se nedá zapomenout.Edward.Kdo jsou ti ostatní?Zdají se mi povědomí.Ale odkud?
..Itálie...Volturiovy...jistě..Jane,Aro,Demetri,Alec...všichni jsou tak neuvěřitelně krásní,jako andělé...už brzy budu stejná jako oni...krásná,chytrá a...nesmrtelná...bez Jacoba...když si na něj vzpomenu chce se mi skoro plakat...jenže bolest je silnější...
Najednou mi před očima běží celý můj lidský život,upadám do bezvědomí.
Ještě pár hodin a navždy budu moct být s mým krásným upírem...
Ta bolest za to stojí....

0 komentárov:

Zverejnenie komentára