Edward Cullen & Bella Swan (1)

Izabella Swan
Jsem Izabela Swanová , ale říkejte mi prosím Bella. Pocházím z Voltery- vím královské město upíru a dovíco všechno,ale mě se tam 17 let líbilo. Do té doby než zabili maminku. Máma byla upírka. Proto byla ve Volteře, Arovi se zdálo divné jak mohla mít mě, snažil se podívat se jí do myšlenek ale tomu jsem dlouhých 17 let bránila. Moje schopnost je zabránit komukoliv použít svůj dar na osobu kterou si vyberu, ještě také umím číst myšlenky a nejím krev lidí (protože se mi z toho zvedá žaludek), ale to není podstatné.
doté doby co jsem maminku chránila byla v bezpečí, ale jednou jsem odjela s Felixem, maminka měla jet s námi.Vůbec jsem v tom neviděla léčku a proto jsem jako obyčejně nastoupila do limuzíny s Felixem a mamka do své. Až po 15ti mínutách jsem zjistila že nejede za námi okamžitě jsem vystopila a běžela po její stopě. Doběhla jsem až do trůního sálu , ale i tak jsem přišela pozdě Aro už si přečetl co potřeboval. Dorazila jsem až na rozsudek a pak ji zabili před mýma očima, musela jsem se zeptat, co se stalo. Šla jsem přímo k Arovi. Ten mě jako vždycky, když sem s ním chtěla mluvit,posadil do jednoho ze svých obrovských křesel a začal ,,Izabello,je mi moc líto co se stalo s Renné , ale jinak to opravdu nešlo. Jak už jsem mnohokrát říkal je moc zajímavé jak je možné že si se narodila. Bohužel jsme neměli možnost na to přijít, protože jsi jí zastírala myšlenky. Nějakou dobu nás to nezajímalo do té dobykdyž si začala dospívat bylo toho moc, jako by si ustrnula ve svých 17, museli jsme vědět co se děje tak jsme tě vylákali z města a maminku jsme si proklepli. Naše rozhodnutí bylo ještě mírné když vezmeme v úvahu že jsi půl vlkodlak a půl upír ...“ Zalapala jsem po dechu – i když nemusím dýchat,to už bylo moc,víc už jsem si přečetla v jeho myšlenkách ,,Charlie“ hlesla jsem ,, Ano, Charlie není tvůj otec , ale stejně si myslím že by si měla jít k němu, ted?jsem muposlal dopis že přijedeš , měl sem tě moc rád Bello.“ Zrovna sedím v letadle do Forks – za ´´tatínkem“

Edward Cullen
Jsem Edward a do Forks jsme se nastěhovali teprve před dvěma lety. Esme s Carlislem (moji nevlastní upíří rodiče)tohle místo našli když jsme se kvůli Jasperovi museli přestěhovat, je tu hezky – pořád prší takže se nemusíme schovávat,normálně chodíme do školy a Carlisle donemocnice .
Moje velká upíří rodina se skládá ze 3párů – Esme a Carlisle , Rosálie a Emett, Alice a Jaspera a ze mě. Jsme vegatariáni, co se týče lidské krve a proto se nemusíme stěhovat tak často.Nemůžeme mezi sebe ale zase pustit žádného člověka aby se nic nestalo.Jsme proto takový uzavřený spolek a lidé na nás koukají divně. Už jsme si zvykli.Umím číst myšlenky což se docela hodí protože když si lidé začnou vytvářet teorie můžeme se tiše vypařit. Alice vidí budoucnost – to je taky dobrý dar, ale trochu hloupý protože poutá hodně pozornosti. Když má Alice vidění, vypadá jako by měla bolesti. Jasper ovádá emoce.Ááááá do Forks přijede nová dívka – zrovna jsem si to přečetl v Alicině vizi, vypadá sympaticky ale to je jedno.

0 komentárov:

Zverejnenie komentára