Svadba (Reneesme)

Svadba- Renesmee

,,Mami ja sa bojím!“ povedala som jej ,,Nessi nemáš sa preco bát ak ho naozaj miluješ tak to dopadne dobre a neboj sa Jacob je velmi dobrý chalan ,poznám to z vlastnej skúsenosti ô“ povedala mi a pritom ma pohladkala po cele. ,,Nessi pod sem !“ zavolala ma Alice ,,A uz to zacina “ oznámila mi mama ,,Neboj sa Nessi budes nadherná “ povedala mi Alice a pohladkala ma. ,,Tak pod sem moje zlatícko“povedala a chytila mi vlasy a robila mi úces ,urcite to bolo zlozité ked je to trvalo 20 min. pricom ona ma vždy nádherné vlasy za pár minút.Potom ma namalovala a pokracovala s kráslovaním. 3 . 2 . ,, Hotovo!“zakricala na mna plná radosti. ,,Tak pozri sa na seba“povedala plná radosti a otocila ma k velkému zrkadlu ,ktoré bolo väcsie ako ja a bolo take krištalovo biele,proste nádherné ako vsetky veci v tomto dome.Ked som sa uz konecne zahladela do zrkadla tak som tomu nemohla uverit.Pozeralo sa na mna nadherne dievca malo nadherne namalované mihalnice a mala svetlo modre zo ziarivo striebristej farby odtien ocí.Mala cervensie lícka a ústa lesklej ruzovej farby.Bola som nádherná vôbec som si neuvedomila ,ze môzem byt niekedy taká nádherná. Alice si to ticho zle vysvetlila a zachmúrila sa a pritom povedala. ,,Tebe sa to nepáci?“spýtala sa ma a zvcedavo sa na mna pozerala.,,Alice co si hlúpa?Ved ja som nádherná nikdy som si nemyslela,ze môzem byt takáto nádherná .Si neuveritelná tot je nemozne.Som fakt velmi rada.....“pochvalne som vravela blakotala som na nu od stastia. ,,Tebe sa to naozaj páci?“ spýtala sa ,,Jasné ,ze áno“povedala som ,,Dakujem ti“prikrocila som k nej a pobozkala som ju a znova som jej podakovala. ,,Uz je cas “oznámila nám Rosalia. ,,A mimochodom Nessi si nádherná“pochválila ma ,,Daqkujem ti Rosalia“mam kumne rýchlo pribehla objala ma ,,Nessi si to ty?si no proste nádherná ešte krajšia ako som bola ja na svadbe.Alice dakujem ti si úzasna a Nessi aj ty si úzasná a samozrejme prekrásna.“poverdala a pochválila mna aj Alice. ,,Nessi...si prekrásna“povedal mi uzasnuto Edward ,,Dakujem oci“ ,,Uz musíme íst Nessi a neboj sa proste sa len usmievaj a...Nessi som tu stebou ...stojím pri tebe“povedal mi ocko ,,Dakujem ti ocko ja viem a pokúsim sa nemat stres“pobozkala som ho na líce a Edward ma chytil pod pazuchu a uz sme isli dole a Rosalia hrala pochod.Par krokov a uz som pri Jacobovi.Stále som si to opakovala .Chcela som uz utiect k Jacobovi ale Edward ma chytil . ,,Chvílku pockaj hned sme tam“povedal Edward. Ked sme vystúpili na schodík Edward ma odovzdal Jacobovi a uz som som bolo spokojná.Knaz pokracoval a ked zacal sa pytat tak som spozornela. ,,Jacob Black beriete si tu prítumnú Renesmee Cullen?“opýtall sa Jacoba ,,Áno“povedal rýclo a smelo a potom sa namna usmial. Potom pokracoval. ,,Renesmee Cullen berete si tu prítomného Jacoba Blacka?“ ,,Áno“ povedala som a usmiala som sa na Jacoba. ,,Tak vás vyhlasujem za manzelku a manzela.“ ,,Môzete sa pobozkat .“povedal a medzitým mi Jacob zobral tvá do dlaní a jemne sme sa pobozkali.“Všetci nám zacali tlieskat a potom nám zacal kazdý blahozelat a bozkávat... Potom sme s Jacobom tancovali ,,spolocný tanec,, ,,Milujem ta Jacob z celého srdca“ ,,Aj ja teba Nessi“a potom sme sa pobozkali. ,,Môzem prosit?“spýtalal sa ma Edward a takto to pokracovalo az kým som nevystriedala vsetkých.Potom sme sa sli prezliect a zobrat tasky s oblecením a vysli sme k autu kde nás vsetci cakali apotom sme sa rozlúcili a ja som sa otocila a zakricala ,,Chytajte!“ a vyhodila som ich a tam ich a tam ich chytila Leah Clewert ,,Ahojte!!“zakricala som na nich s poslala som im vzdusnú pusu. ,,Konecne sme spolu navzdy“povedala som mu ,,Miluijem ta Nessi“ povedal mi Jacob a pobozkal ma na celo ,,Aj ja teba a kde ideme??“spýtala som sa. ,,Nechaj sa prekvapit ,ale iba to ti poviem ,ze tam boli aj Edward a Bella.“povedal a potom sa usmial.

0 komentárov:

Zverejnenie komentára