Edward Cullen & Bella Swan (2)

2. FORKS
Bella Swan
Charlie na mě čekal už na letišti. Byl rád že mě opět vidí ale ale byl dost nervozní, jeho mysl hořečně pracovala na tom co i řekne. Pozdravila jsem ho řekla mu jak ráda ho vidím , a jiné ostatní nesmysly. Opravdu nerada jsem mu lhala, ale bylo to nutné.V autě bylo ticho policejní náčelník Swan nebyl na společnost zvyklí, ale ticho zas nebylo tak příjemné jak by si představoval. ,,Bello“ oslovil mě ,, Jsem opravdu rád že jsi přijela, i když to bylo tak narychlo. Bohužel jsem nemohl nic udělat s tvým pokojem, ale máš tam relativně uklizeno a koupil jsem nové povlečení“ nakrtátko se zamyslel – ani nemělo smysl se do jeho myšlenek dívat a pak se usmál „Mám pro tebe dárek“. Zaparkoval před naším starým domem a ukázal na malý náklad´áček značky chevy „Koupil jsem ho od Bylliho Blacka “ Usmála jsem se, byl naprosto dokonalý a i kdyby se někde vyboural, měby se nic nestalo. Poděkovala jsem a šlajsem si pro kufry a zamířila k pokoji který jsem viděla jen ze vzpomínek a fotografií.

Edward Cullen
Ležel jsem u sebe v pokoji a poslouchal Debussyho, bylo to pohodlné jenom ležet a odpočívat. Najednou jsem ze spoda uslyšel nějaký zvuk. Zbystřel sem, ale po chvilce jsem zjistil že to bylo zbytenčné Emett s Jasperem se zase prali, byli tak zabráni do svého souboje, že zapomněli proč se perou. Zazvonil budík musíme do školy rychle jsem se převlékl a pospíchal dolů, tam už Rose s Alicí odtrhávaly kluky od sebe pomohl sem jim a vyrazili jsme do školy. Všechno bylo jako normálně, oprýskaná auta stála na zaprášeném parkovišti. Pomalu jsemzaparkoval a rozhlédl se bylo tam jedno nové auto, červený náklad?áček značky Chevy, asi bylo té nové holky. Víc už mě to nezajímalo a šel jsem ke škole.
Já s Alicí jsme měli angličtinu. Byla to nuda tak jsem zjistil alespon?něco o té nové. Jmenovala se Bella Swan a byla to jediná dcera náčelníka Swana.O tom že přijede se nemluvilo dlouho Přijela z Itálie narychlo. Byla ale neuvěřitelně bledá, na to že je to italka. Něčím mi připadala zvláštní, bohužel jsem nemohl přijít na to čím.

Bella Swan
Ráno jsem se vzbudila brzy a šla jsem se vykoupat. Charlie už nebyl doma tak jsem měla soukromí. K snídani jsem si dala topinku- jím lidské jídlo.Dnes jsem měla jít poprvé ve Forks do školy. Celou střední už jsem vystudovala v Itálii, ale to mi nevadilo.Když jsem dorazila bylo parkoviště skoro plné šla jsem rovnou do kanceláře pro plánek a rozvrh hodin. Sekretářka vypadala mile, ale v mysli mě proklínala a viděla jen štosy papírů ksteré musí vyplnit.Přemýšlela i o zajímavějšich věcech jako třeba o Cullenových kteří přišli před dvěmi lety. Okamžitě jsem pojala podezření, upíři ve Forks? Z přemýšlení mě vytrhl až nějaký kluk- Mike ,, Čau, já jsem Newton, Mike Newton. Ty musíš být Isabella Swanová.“ Usmála jsem se ,, Já jsem Bond, James Bond, ale říkej mi prosím Bello.“ Mike se začal smát a dál jsme pokračovali v příjemné konverzaci. Musela jsem vypnout můj dar, aby mě nerušil, dnes to šlo podezřele dobře.U učebny matiky jsme se rozloučili.Sedla jsem si na poslední volné místo – vedle Jassiky. Konverzace byla také moc milá, ale v myšlenkách mě vraždila.Jakoby to šlo! Pozvala mě abych si na obědě sedla k nim. Neprotestovala jsem.
Cullenovi seděli až na konci jídelny. Vypadali ještě lépe než ze vzpomínek lidí. Specielně ta blondýna.Začala jsem studovat jejich mysli. Bylo to zajímavé, tak třeba Emett s Rosalii- byli manželé, stejně tak Alice s Jasperem. Oba páry se zoufale milovali. Jen ten poslení, myslím že Edward žádnou ženu neměl. Chtěla jsem o něm něco víc zjistit z jeho mysli, ale nemohla jsem ho přečíst.Snad to zjistím později.

Edward Cullen
Sedli jsme si se sourozenci k našemu oblíbenému stolu na kraji jídelny. Té nové už se sdělovali drby spojené s naší rodinou. Zajímalo mě co si o nás myslí, protože ani nezvedla hlavu směrem k nám. Ale na jejím místě bylo ticho, jako by tam vůbec neseděla. Zakusil jsemto znovu a znovu nic. Zvláštní, hodně zvláštní.Pokusím se až uní budu blíž.

0 komentárov:

Zverejnenie komentára